Sjukt

Jaha...Då var man ensam hemma igen... Har ränt runt som en vettvilling idag till alla som ville vara med mig men jag kan ju inte flytta in till dom bara för att inte jag kan vara själv. Jag borde tycka att de är skönt att vara ifrån varandra men jag kan fan inte att vara själv.. Det är ju jäkla skönt att slippa allt bråk och tjafs och att vi snart har ihjäl varandra men då måste jag ha en nanny här :)

Försov mig gjorde jag också i morse...Vaknade 10 i 8 och började 8.. De var bara att hoppa i kläderna och bilen och åka på jobbet...Jag var sååå trött och med tanke på att jag inte sov så mycket natten innan så var de inte så konstigt..Så hela min dag blev en enda stress...Ska bara ut med hundarna strax så kan jag gå och sova sen så jag orkar upp imorrn...

Jag vill tatuera mig men de vette fan var eller vad så de får väl vänta.

Imorgon är de fredag och då åker jag till G och dricker punch och oboy.. Smaskigt...Tänkte att granhult och  nyårsafton kan jag ta en drink men sen ska jag nog vänta ett tag..Har som blivit så mycket och ofta på sista tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0