Usch!!

Sitter här 04:55 och är hur pigg som helst. Hade ändå inget annat för mig så jag kan skriva en rad eller två. Nu har jag haft en sån där riktig less period länge så de har inte hänt något roligt allls som är värt att skriva ner här. Idag har jag bara stressat. Efter jobbet åkte jag hem och hämtade hunden för att åka till pappa och titta på valpen han har hämtat + ätit pizza... och de var gott :) sen skjutsade jag stina och janne på nex för att hämta stina 2 timmare senare.. Vi kollade några varv på stan men de var då inte roligt så vi åkte hem.. På vägen hem hittade vi nå kompisar att leka med innan vi åkte hem och sov.. När Nisse kom hem var vi tvungen att dra i gång ett bråk (som vanligt) ganska less är jag :) Ricke tyckte att vi kunde behöva terapi så han kom över och förmedlade lite.. Så där låg vi alla 3 i sängen och pratade om våra bekymmer klockan 3 på natten.. Väldigt normalt.. men de hjälpte ju iaf :)

Han övertalade oss att komma på en glögg, vin och öl-kväll...Och de var då roligare än att bråka iaf... Så vi klädde på oss och gick till dom... Nisse sov mest hela tiden där men jag hade iaf roligt... Nu borde de vara dags att sova men jag är så pigg man kan vara.. Känns som om de hade varit lika att vara vaken hela natten ut.. Men jag jobbar imorgon så de är nog ingen bra idé....Ska försöka läsa  eller nåt men med en kille och en hund som snarkar så är de nog inte så lyckat!!

Ska nog slå en pling till Nina imorgon så kanske vi kan rasta grabbarna grus...

Over and out!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0