Vad ska man säga?!

Vad har hän sen sist då? Har varit ut 2 dagar förra helgen, varit på julbord, blivit något för full, Haft världens ångest och lovat att jag aldrig mer ska dricka, Varit i granhult ihelg, brytit mitt löfte om att aldrig med dricka, haft magsjuka, jobbat och nu är jag satans förkyld... Sitter och väntar på att lusten att dricka ska komma tillbaka...Väntade mig massa folk som ska ut idag så man blir liiite fler än annars.. Men nää.. de är ju knypplingskurs kl 8 och På spåret kl 9... Äsch.. bara man kommer sig till björnis så brukar man ju alltid hitta nån man kan låtsas känna :)

Ska fara ut och rasta jycken så han är färdig till ikväll så man slipper börja springa ut me han. Kan iofs inte dricka allt för mycket idag eftersom jobbet väntar imorgon. De är nog bra för jag känner mig sådär allmänt irriterad och att kombinera de med alkohol brukar ju inte vara så lyckat.. Har egentligen inget vettigt att skriva..vill bara att tiden ska gåååååå!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0