En helhelg!

Kom precis in efter att ha varit och jagat min bil.. Polisen hade ringt hem till mamma (som bilen står på) och sagt att den står väldigt olämpligt parkerad på SJ.. Jahapp.. Vi for dit och tittade eftersom vi satt i bilen så var den ju inte vid SJ... Hoppas de löser sig.. Mamma skulle ringa dit och reda ut de men de är tydligen inte så lätt att komma fram... 2:a gången vi har med polisen att göra ihelg...Börja fundera om dom är ute efter oss... Annars har helgen varit väldigt händelsefylld.. I fredags for vi till Granhult så Nisse kunde se över sina domäner..När vi kom fram hade Lars dukat fram till festligheter.. Köttfärsås, makaroner och en snaps stod på menyn.. Dom bastade, jag tittade top gun och sen sov vi.. De var den fredagen de... På Lördag fick jag och Lars hemlängtan så vi åkte hem före nisse eftersom han är lite känd för att vara småseg :)

Resten av lördagen togs de bara lugnt.. vi började titta film på kvällen men efter 4 minuter ringde grannarna och ville komma över på en stänkare.. :) När dom hade gått var klockan 2 så filmen sparade vi till idag.. Imorse var vi och provkörde skotrarna.. Roligt när de har kommit lite snö... Har iaf lärt mig att min nästa skoter ska ha back...Väntar på att nån ska komma hem så vi kan fara och våldgästa...ska slänga mig i duschen nu!!!

Grattis Nina och Chino!!

image3

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0