Halloween

Tänkte skriva en rad här medan badvattnet spolas upp... Halloweenhelgen har inte varit mycket att hurra över.. Var "ut" i Fredags. Var hos Juntti och av någon konstig anledning blir jag ALLTID för full och för dålig när jag är där :) Var tvungen att åka hem och "kurera" mig.. Vaknade halv två av att vi var tre stycken i sängen.. Nisse får inte nog av sina vänner på dagarna utan måste få sova med dom också.. ;) .. Var nå djävulskt dålig på lördag så hela den dan vart förstörd.. Idag har vi haft en riktig hemmafixar dag.. hängt upp lite lampor och tvättat.. Sen var jag hos lotta och målade lite skåpluckor.. Och de var roligt.. Åt thaimat på fredag och hemmagjord kinamat idag ..få se vad de blir för annan världsmat imorrn då?

Nu är de bara 2 dagar kvar innan vi ska och tatuera oss.. Är skönt att jag har vetat vad jag ska göra så de inte blir sån där sista minuten å sitta å leta.. Men de blir nog bra..ska hoppa i badet nu....

Tjing!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0