Jahaja!

Har rast till kl 16 så jag tänkte hinna skriva nåt. Har kommit på att man hinner mycket om man verkligen vill.. Har hunnit rasta hundar en snabbis, hämtat ut paket, diska, bädda, vaska och duscha på 1½ timme.. Ska ännu hinna äta och gå med hundarna igen. De hade varit skönt att få prova på att inte stressa på en hel dag..Men jag tror inte att jag vet hur man gör. Tänk att bara få slöa en hel dag. Nån som städar eller går ut med hundarna. Hundarna är ju mitt eget val men de hade varit skönt att vara två om det ansvaret! Om så bara för en dag eller två....Eller iaf ha någon att promenera med, speciellt nu när de är så mörkt.. .Just nu känner jag mig jävligt trött.. Hade helt klart behövt vila innan nästa pass.. Jag vet inte vilken dum jävel de var som kom på att 7 är en bra tid att börja arbeta??

Snart är de helg och jag är ledig... Får se vad man hittar på..Har som helt tappat lusten att göra nånting alls men jag har samtidigt ingen ro att bara sitta och titta i taket.

Ska ut med odågorna nu så dom får sig ordentlig rastning innan jag börjar...


Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0