Helgen som varit

Jaha, då var helgen slut. Men man har väl ändå hunnit med en del tycker jag. I Fredags var jag och höll sjuklingen (Jessie) sällskap en sväng. Underhöll henne med lite kortspel och sånt innan jag åkte hem. På kvällen kom jag på att jag inte hade ätit på hela dan! Jag och Lotta for på berget och åt en romantisk middag och efter det våldgästade vi Stina..

Igår tänkte vi gå ut. Vi satt hos Lotta och drack lite och sjöng kareoke :) Men efter 4 timmars sjungande var vi inte lika alerta på att gå ut nå mer. Vi åkte på stan och kikade "läget" men eftersom de inte var nåt läge på stan så hämtade vi en pizza och åkte hem. Men de var ändå en lyckad kväll. Ska sätta ut bilder på bilddagboken.

Idag jobbar jag. Slutar om en timme och då blir de att köpa lite godis och gå hem och se Beck.. Bra avslutning på den här helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0