Liten roadtrip

Jag och Steffie bestämde oss kl två att vi skulle åka till kiruna en sväng, vi åkte och rastade hundarna och under tiden kom vi på att vi ville åka till Morjärv istället. Sagt pch gjort började vi åka mot morjärv.. En bit efter Hakkas kom vi på att de kanske inte alls är så roligt i Morjärv... de kändes så långt bort så vi vände och åkte genom nilivaara till skaulo och sen till Kiruna.. Kl fem var vi framme i Kiruna, gick på ÖB, tog en korv och åkte hem :) inte alls omständigt..Handlade inte ens mycket på ÖB...Men de var kul...

Nu är jag hemma och väntar på att Björn ska komma och underhålla mig..får se vad vi hittar på..Senare ska jag nog se Beck om jag orkar!! Ska upp tidigt och hämta chino från nina... Enzo måste ju få träffa killen sin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0