Oktoberbad

Bara en dag kvar att jobba..sen har jag helg!!! Skönt som tusan måste jag säga. Nästa vecka jobbar jag hela långa veckan tror jag. Med nåt dubbelskift..

I Tisdags var jag, jessie och steffie ut med hundarna när Enzo tyckte att han kunde behöva ett sista dopp för året i Linaälv.. Och när han sen inte kunde komma upp från vattnet var vi tvungen att agera animal rescue... Eller vi och vi... Jag fick dra och kämpa medan Jessie stod på sida och inte kunde sluta skratta :) men efteråt var de faktiskt ganska kul.. under mitt räddningsförsök gled jag ned med benet i de ISkalla vattnet och när jag väl hade fått upp Enzo ställde han sig och skakade av allt vatten på mig.. gissa om han inte var vatten värd i mina ögon just då.. Jag börjar undra om han vill ta död på mig..?

Igår hade vi finbesök.. Tessan var här och hälsade på.. De var faktiskt väldigt kul att hon vill komma, de är ett vääldigt bra tag sen jag har träffat henne... Man hade kanske lite skavsår i öronen efterår men de var jätteroligt.:)

Jag ä helt slutkörd.. Känner inte alls för att gå utanför dörren mer idag men eftersom jag har mina små änglar att rasta så hjälps de inte..Jag måste ut i kylan... Ska i alla fall annonsera efter en promenadkompis för de är såå tråkigt att alltid gå ensam..

Annars händer de inte så mycket..vill att de ska bli 1 och 6 November!!

Slut för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0