Slut på de roliga!

En dag kvar av min långledighet.. Jag måste se till att göra något roligt av den dan. Inte för att jag kan säga att jag har haft tråkigt den här veckan men eftersom Nisse har jobbat eftermiddag och natt har jag varit ensam på kvällarna och dom som känner mig vet vad jag tycker om att vara ensam :)

Idag blev det att stiga upp med tuppen. Jag och Nina skulle ut med hundarna och spåra. Det var roligt men de känns lite trist att när man väl har kommit i gång med spåret så kommer snön snart. Men då blir de drag istället och de är ju inte tråkigt de heller :) lite kallt kanske.

Ska bege mig ut med hundarna men väntar på att få energi att pälsa på mig så jag kan ge mig ut i kylan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0