Snööö!!

Kom precis in från en nattlig promenad med hundarna. Skönt.. Kanske man får sova länge imorrn då. Idag när jag slog upp ögonen var de alldeles vitt på backen.. Glad blev jag, men de varade inte länge.. Nä de skulle ju självklart börja smälta och grisa så de blir blixthalka på natten...Men snart kanske den riktiga snön kommer!!

Idag var jag, nisse och Lars i Kiruna och hämtade en skoter åt mig.. De är som roligare med egen skoter istället för att alltid behöva åka me som nå bihang..Får se nu med min tur hur länge den fungerar :)
Men de var som en rolig tripp ändå..och en lugn helg... 

Imorrn är de tvättstuga som gäller och en tripp ut me Nina och hundarna. Sen är den här helgen också över.. Undrar varför dagarna går så himla snabbt när man är ledig? Man hinner inte ens börja slappna av så är man tillbaka på jobbet...

Kanske man skulle hoppa i säng nu så man orkar tvätta imorgon.. de är ju också ett helt projekt de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0