Spårkurs

Jaha.. då var helgens spårkurs avslutad...Är helnöjd! Jag har haft så dåligt samvete när jag har jobbat så mycket och inte haft nån tid för hundarna men nu är både dom och jag nöjd.. Qujo är väl inte direkt så duktig på spår...lite sådär små trög... men Enzo var klockren.. Fick en lite motionstur på köpet. Annars har man väl inte gjort så mycket ihelg.

Har suttit och tittat tatueringar.. Nu är de bara en månad kvar till vi ska och plåga oss igen och jag har ännu inte riktigt bestämt var och vad jag ska göra..bara på ett ungefär :) .. Nästa vecka har jag "ledigvecka" så jag måste försöka hitta nån fin...eller nåt... Tänkte också hinna till Kiruna en sväng... Skönt med ledigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0