The helg

Då var ännu en helg över...De har varit en sån där helspäckad helg då man har hunnit med mycket.. I Fredags och lördags jobbade jag.. På lördag efter jobbet drog jag hem med ilfart för att handla, duscha, rasta hunden och göra mig iordning för att gå ut... Jag, sara och steffie satt hos mig först och de gick lite småsegt..Vi kollade lite bilder och drack nån cider.. Sen for vi och mötte Jessica som slutade jobbet kl 21 och gick tillbaka hem till mig för att fortsätta drickandet..trevligt.. Steffie och Jessica skulle upp kl 7 för att jobba så dom tänkte gå hem när jag och sara skule på krogen men de behövdes inte mycket övertalning för att dom skulle komma me....När vi kände oss redo åkte vi iväg på olearys..Där var det väl också kul :) Efter krogen åkte vi och köpte en välförtjänt pizza..När vi skulle hem plockade vi upp några liftare och åkte till Malmberget.. Efter den färden släppte vi av en ilsken Jessica och en trött steffie för att åka hem och sova...

Idag har jag varit småseg hela dan.. har kollat 2 filmer.. Råttatouille och 1408...Ingen av dom var väl sådär jättebra... Sen beordrade Jessica mig och steffie att fara och hämta en hund åt henne från Lainio(!) Vi åkte och hämtade den lilla rackaren:) Lite trist att Jessica redan åker hem.. Har ju knappt hunnit träffa henne men de komemr ju fler gånger.. 
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0