Äckelsnö

Jo säkert att våren är här... Fan husen ligger nästan under den här skitsnön...Är sååå less på allt snöande..tycker att de kan sluta nu och börja tina istället.. Har lust att fara upp till stugan iaf en gång i år..Kanske kör skoter upp i veckan men är de sånt här skitväder på måndag så är de väl inte sådär jätte mysigt att köra skoter...

Jag jobbar hela långa helgen men de var ju rätt roligt folk som jobbade så den här helgen ska nog också gå bra.. Hade bara velat kanske gå ut en sväng i kväll..men de vette fan om jag orkar..Sist jag jobbade bakis var då ingen höjdare alls..

Ska väl ploga mig ut i bilen och skotta fram den nu så jag kan bege mig till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0