Ähh!!

Fan vad de är effektivt att vara ute.. Har varit ute flera timmar idag och bara njutit..Promenerat på träsket med hundarna och bara varit.. Tessan har varit med som sällskap så jag har inte behövt gå själv som vanligt...Roligt när hon vill komma på besök ibland :) Sen att hon har underhållit hundarna under hela den tiden gjorde ju inte saken sämre... 

Satt och pratade på jobbet igår om att åka utomland..Är så kopiöst sugen på att fara nånstans nu..helst kanske igår men så lätt är de väl inte? Men den här sommarn vill jag fara..Har ju färdigt gratis husrum och mat i Georgien:) bara betala flyget dit och hem så är de ju kirrat..Men vette fan om man hade vågat åka dit :/

Har ordnat 30 extra timmar den här månaden..Tog emot lite att fråga om de eftersom jag annars hade varit ledig tis,fre,lör och sön men jag måste väl :(   Då kan jag vara ledig valborg...Har ordnat så fint att jag fick vara på "min" avdelning dom extra dagarna också.. Får se vart skitvakansen skickar en nästa månad? Dom existerar ju bara för att jävlas med en så de blir väl inte g-hem iaf..

Och valborg..vad fan ska man göra då? hade kanske velat gå ut :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0