Äntligen hemma!!!

Drog till granhult efter jobbet på Tisdag.. Var meningen att jag skulle sluta 1 och blåsa direkt efter jobbet men mina kära chefer tyckte att jag kunde gå på utbildning mellan 13-16:30...I granhult vart vinfylla varenda kväll...Fattar inte hur man orkar och hur resterande orkar som dricker idag också...I går vart de lite väl häftigt...Imorse var jag inte alls sugen att börja köra bil hem 7 mil och sen gå och jobba men nu känns de lite bättre iaf...Kul var de att få dit en drickkompis..de måste göras om...Tog friskvård mellan 14:30-15.30.. För de är väl ett slags friskvårdande att ligga och vila i sängen?:) Måste höra med min mamma om hon har nå jobb åt mig nästa vecka.. De är ju skönt att gå 75% men man blir fan inte rik av de. Måste få lite extra skift så man har råd att leva...

Tror att de är dags för mig att börja samla vuxenpoäng nu..Som de ser ut  nu ligger jag inte alls bra till i vuxenlivet:) Måste sluta dricka och återuppta mina, jessie och saras kortspelskvällar... Hmm...där tog ideérna slut...Trist att vara vuxen...

Har planerat en trip till IKEA i slutet på Maj med några från jobbet... Kul att fara dit och slösa lite pengar:)

Nää ska ta och börja göra nånting så jag an gå och jobba sen..Jippi!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0