Men va fan

Nu är man äntligen ledig...Är spyless att vara på jobbet så de behövdes en liten break... Har haft så fruktansvärt ont i nacken och axeln i helg men efter en massage släppte de lite grann iaf.. Funderar på om de är så schysst att sova i soffan men jag tror jag skyller de på jobbet istället:)

Enzo är också lite paj.. Verkar ha ont i sin tass när man rör i den men han haltar inte.. Får jag inte klippa klorna på den tassen imorrn måste jag väl ringa till veterinärerna..

Blev en vin på lördag och de var ju roligt...Var lite låg på jobbet på söndag men efter att ha alvedonat lite så gick de över en smula till kvällen.. :)

Måste beställa tid att kolla synen... märker när jag kör bil och skoter att den har blivit sämre... Säkert att åka med mig :)

Nä i dag hade jag dålig fantasi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0