Nu är våren här!!

Har långrast nu så jag ska väl hinna skriva en liten rad.. Helgen har spenderats i granhult.. På fredag skyndade jag mig iväg och glömde halva mitt liv hemma men de gjorde inte desto mer.. Tog en liten drink eller flera och bara var eller nåt.. På lördag var jag sur och less på allt och alla och ville helst krypa ner och somna om och vakna på måndag..Tog iaf en liten vin på kvällen men blev som så trött att jag åkte hem och gjorde en kvällspunch med oboy och gick och sov...: )

Så typiskt att man ska jobba nu när de är sånt här fint väder ute.. Tror att jag åker till granhult imorgon om de inte finns nån tvättid..Då måste jag nog tvätta men vädret brukar ju vara i de sämsta laget när jag är ledig av nån anledning..

Tyckte att jag hade en massa att skriva innan jag satte mig här men de försvann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0