Skrot

Vilket rackel de här fiberinternet är.. De har ju inte gått en dag utan att de har tjorvat och bänglat...Nu är jag ledig ända till fredag..fan va härligt!! Fick inte mitt vik jag ville ha men jag fick vara kvar på g-hem iaf och gå 91% :) Trivdes ganska bra med 75 men de blir ju bara en månad på annan avdelning sen är jag tillbaka igen..och med sara ännu också...:) Vi har konstaterat att de kommer bli en hård sommar med mig som basar över henne ;)

Har iaf fått gjort en massa idag...städat i massor vilket känns ganska meningslöst eftersom de kommer se lika förjävligt ut imorgon igen... Och de mest typiska är att de aldrig kommer nå besök när de är som mest städat..De är ju då man vill att folk ska komma...Inte när de svävar runt 150 kg hundhår runt lägenheten och diskbänken inte syns för all disk...Eller riktigt så illa brukar de kanske inte vara men:)  jaja..nu kan man ju se golven iaf :) De är så trist att man måste ägna hela sin ledighet åt att städa och fixa...när man är ledig vill man ju bara vara..och slippa alla måsten och skit... Ska fara utomlands och hämta hem nå biträde:)

Imorgon blir de iaf lunch med Stina..börjar vara ett tag sen igen...Och systemet måste man också hinna med...Måste slå på nån film nu så jag somnar nån gång...  ny vecka - skräckfilmsvecka ;)


Kommentarer
Postat av: sara

hörru...du bara tror att du kan bestämma.. hahahaha

2008-04-29 @ 09:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0