Slut som artist........

Jävla vilket flyt man har haft idag... var i kiruna imorse där jag "fick" en gratis toypåse :) De är ju alltid nåt...kom hem och tog bilen till mamma och städa ur den och spolade av den..de behövdes verkligen..På väg hem kom jag på att hundmaten var slut..Åkte och köpte och då var de erbjudandet ta två betala för en :) tjänade 519 kr där... Så nu behöver man inte bekymra sig över hundmaten nå mer den här månaden...Nu måste jag bara bära upp deras 30 kg mat! Måste samla lite kraft först :)

Börjar fundera om försäkringsbolaget har glömt bort mig.. Är snart 3 månader sen den krockades :) Köpte den för 12 000 och repet skulle tydligen gå på 19 000 :) Men jag vill ju ha kvar min bil :(

Idag blir de nog vin och kortspelskväll med sara...de är kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0