tralala

Fan..Typiskt att man ska jobba när de är sånt här fint väder ute.. Hade velat fara en sväng med skidor och hundar men nu är de lite väl sent påtänkt... Börjar om 45 min så de sprack ju...
Imorrn drar jag till granhult och är helgen där.. Åker hem på söndag och far nog tillbak på Tis om Nisse fortfarande är kvar där då... Tror jag ska vara helt nykter hela helgen.. Klart man kan ju sällskapsdricka nåt litet men mer än så tror jag inte jag orkar me.. :)

Tänkte lite på min bilkörning idag..eller snarare på min parkering.. Rätt tragiskt att jag har haft körkort i 4 år och ännu inte lärt mig att parkera rakt.. De slår aldrig fel.. Men bilkörning är nog inte riktigt min grej heller...

Nu när våren börjar närma sig har mina hundar bestämt att de är dags att byta lite päls:) Hårtussarna som åker runt här i lägenheten ser ut som små kattungar som leker... Och de spelar ingen roll om jag står och borstar dom i timtal så ser dom likadana ut efter en timme... Och allt grus och skit som kommer in efter våra promenader..Men de är ju mitt eget val så de är bara att köra dammsugare hela dagarna..

Ska ner och boka tvättstuga så de bara är att tvätta när man kommer hem på söndag..de är ju kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0