Äsch då!

Är helt slut.. Blev en rätt hård helg...Fredag var jag i granhult och sågade lite ved och sånt spännande och lördag blev de utgång.. Blev kanske lite mycket att dricka men nu har jag väl ändå lärt mig att 13% vinare inte är nåt för mig...Var ju iaf inte så bakis igår men något sällskapssjuk.. har flängt runt halva stan för att hitta mig lite sällskap och när jag väl kom hann jag bara med en dusch och sen slocknade jag :)

Nu är de jobb heeela veckan tror jag...Jag har bytt skift till höger och vänster så snart vet jag inte själv heller hur jag jobbar.. Än mindre mina kära kollegor :) Men de löser väl sig..helgen vet jag då att jag är ledig iaf..och att den blir lugn...

Har bokat tatueringstid...Blev typ om en månad..och jag som vill ha den nu nu nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0