Awkward :)

Ja jäklar... Nu hände de jag visste skulle hända.. Promenerade upp till Jessie för å hämta bilen.. Gick där i min lilla drömvärld (utan glasögon) och såg bara två som stod utanför Jessies hus och skruvade i en bil (som jag inte kände igen)... :) Knallade bara förbi dom och när jag skulle sätta mig i bilen kände jag som igen rösten på en av killarna.. Lite pinsamt.. promenerar bara förbi utan å hälsa..och ändå tittade jag ju mot dom (Utan att se dock) :) När jag tittade lite närmare så stod ju killens bil bakom min.. Och sen känner jag han bara sådär halvbra så man inte kan gå tillbaka och säga "hej, jag kände inte igen dig..bla..bla..bla" :) Fick ringa till Hanna senare och be henne säga till hennes "man" att jag inte var högfärdig eller dryg utan bara vara helt och hållet blind... :) ja jävlars syn...Var ju bara tvungen att skriva eftersom jag VISSTE att de här skulle hända... Samma sak hände igår också men då kände jag ju personen i fråga :)

Blir nog en snabbtrip till luleå imorrn.. Känns nästan som i skolåldern.. Först är de samling kvart över 7... Bilen går mot luleå halv 8.. Någon kafferast efter vägen.. I luleå delar vi upp oss 3 & 3 för att gå på stan.. Samling igen kvart över 1 för att bege oss hemmåt :) Men kul blir de säkerligen..var ju inte ens svårt att få ihop ett litet gäng...

Namn: Maria Therese Pålsson
Piercingar: Bara i örat..Om man kan kalla de piercing
Tatueringar: 3 st
Längd: 162 cm kort 
Hårfärg:
Massa möjliga
Önskar du att du bodde någon annanstans: JAA
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Inte den blekaste aning
Dricker du: Klart jag dricker..Gör väl alla
Använder du droger: Nej
Röker du: Joo..Alldeles för mycket och ofta
Vilket shampoo använder du: Nåt från frissan
Vilken parfym använder du: De är olika
Vad är du rädd för: Ensamhet :)
Gillar du att tvätta: Nja ibland 
Gillar du Berg-och-Dalbana:
Har aldrig åkt den


Senaste...
Film du hyrde:
De var så längesen jag hyrde film
Film du köpte: Minns inte
Låten du lyssnade på: hold on be strong kanske den hette :)
Låten du hade på hjärnan: De tänker jag inte ens skriva här :)
Låten du laddade ner: Ass up
Personen du ringde: Jessie 
Tv program du tittade på: Oj de minns jag inte heller 
Personen du tänkte på: Min mamma. 


För eller emot...
Långdistansförhållanden:
 emot 
Självmord: emot
Teenage smoking: Hmm bryr mig inte
Att använda droger: Bryr mig inte om de heller dom som vill får väl hålla på. 
Sex före äktenskap: för
Köra onykter: emot :) 
Förhållanden: Det beror väl på 


Favorit...
Mat:
Fläskfilé i alla valörer :)
Låt: Oj har så många favoriter
Sak att göra: Sjunga i bilen :) 
Sport: Har ingen favorit 
Dryck: Coca cola
Kläder: Har inga favorit käder just nu 
Film: Har nog ingen..finns så många bra
Bil: Subarun som funkar :)

Har du nånsin...
Ljugit för någon:
ja
Varit i slagsmål: nej 
Blivit arresterad: Nej

Antal...
Hjärtan brustit på grund av dej: jag vet inte faktiskt.
Tjejer du kysst: Ingen vad jag kommer ihåg
Personer från grundskolan du har kontakt med: Typ 5-6 st
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 0 
Ärr du har på kroppen: En jäkla massa..klantskalle 
Ska bli roligt: Luleå imorgon 
Ska inte bli roligt: Jobba på måndag 
Sparar till: Kan inte spara..vet inte hur man gör:)
Väntar på: Bättre tider
Pålägg som gäller: Nåt gott 
Dagens dryck: Coca cola

Senaste...

Bok du läste:Smuts
Personen du fick mail av: Åsa
Personen du fick brev av: Fab
Personen du fick sms av: Nina
Gången hela din familj åt middag tillsammans: De var längesen.
Saken du köpt: snapsglas


Vad har du gjort idag: varit på dollar, varit hos nina. 
Var det kul: Joopp
Hur tidigt stiger du upp: beror på om jag jobbar eller är ledig
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Bara slöa
Är du seriös: Njaae :) 
Vad är du allergisk mot: Katter.
Var har du ont: ingenstans....faktiskt.
Använder du hårspray: Japp
Kan du stå på händer: nej
Favorit serie: Har ingen
Gillar du ketchup: till Mat, ja
Är du glad nu: Japp
Var du glad igår: Tror de
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nej
Vad dansar du till: Dansar aldrig 
Stockholm är: Våran huvudstad
Göteborg är: inte de
Kan du sjunga: Kan kan jag väl men de låter bedrövligt :).
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Afrika


Kommentarer
Postat av: sara

Jag tror jag vet vilken låt du har på hjärnan :-) haha

2008-08-29 @ 21:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0