Dollari!

Happ.. Då har man varit på den efterlängtade Dollar Tore.. Köpte faktiskt inte så värst mycket men man orkade inte heller hålla på å trängas för att se så noga heller... Blev ju lite Bra-att-ha grejer iaf.. Men man får fara nån annan dag när de har lugnat ner sig :)...
Så ledig helgen... fy fan vad skönt.. Men vette fan vad man ska ta och hitta på... Tror jag vill vara lugn och skötsam iaf men man vet ju aldrig...

Fick föresten veta idag att jag ska passa mig att berätta saker för en viss person.. Personen läcker tydligen all hemlig information man har att förtälja.. Tur att jag bara har berättat sånt som inte är så noga om de kommer ut.. Värre om jag hade berättat nåt högst personligt som jag absolut inte vill ska komma ut... Shit! man får allt ta och passa sig :) Men jag vet ju vem jag ska berätta saker åt om jag vill att de ska komma ut :D Men Jag anade nästan att de var så...

Känns som en vilodag de här men samtidigt har jag inte ro att bara sitta och inte göra nåt alls på en Fredag... Får se vad som händer och sker... Nu ska jag iaf börja med att rasta Foxo så man har de bortgjort iaf! ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0