Lediiiiiig!

Men ledig ända till fredag..fy fan vad skönt! Men sen jobbar jag helgen igen och de är ju mindre roligt.. Var i granhult en snabbis igår.. var eg meningen att jag skulle få måla för de är ju så kul..Men eftersom de regnade så sågade jag mest ved:) och de var väl också lite harmoniskt.. Idag är en sån där slö-dag...hade bara velat ligga inne och slöa i sängen eller i soffan men hunden måste ju ut..De går inte att komma ifrån..och tvätta kläder och tvätta hunden måste jag nästan göra idag...

Ha bett stina lära mig å sticka.. Skulle vara kul att kunna sticka sockar, vantar, halsdukar och sånt men de är ju de att man kanske måste ha ro i kroppen för att orka sitta å göra de.. Eller så får jag och Stina samsticka så kan man ju sitta och småprata lite samtidigt :)

Jäkla vilken baby boom de är igen..Alla ska ju ha barn..Måste också börja avla snart innan man är för gammal :) men inte kanske ännu på några år...

Nä ska hoppa i kläderna och dra ut nu..tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0