Mys pys!

Ja jäkla vad mysigt när de börjar bli mörkt ute..Få tända ljus å grejer..de är fint de :) Har jobbat hela förbannade veckan.. Hatar mitt vick jag har nu.. Och imorgon..8-18.. vad är de för ett konstigt skift egentligen??!? Nää de här med heltid är nog inte riktigt min grej :) Fast heltidslönen hade jag kunnat ha.. Vill tatuera mig å frisera mig å fixa till bilen men de kostar pengar ju :) Förbannat....

Var i alla fall på systemet och fyllde på förrådet utifall att jag skulle bli sugen å gå ut imorrn..De är som roligt tycker jag... Men längtar till nästa sommar när de är öltält igen.. Fasiken vad kul de var förra helgen... :)

Har ju gjort världens bästa investering..En tvättmaskin..Slippa passa dom där jävla tvättiderna i tvättstugan.. jäkla vad skönt.. Så igår har jag bara tvättat hela dan :) Men jag lär ju sakna mitt badkar nu när de börjar bli kallt ute.. Men då får man åka till nån annan som ha badkar å bada där istället..eller kanske basta hos mamma... De löser sig nog...

Annars vet jag inte..Är bara så spyless på å jobba hela tiden.. Den dan jag får fast jobba ska jag jobba var 3:dje helg.. Varannan helg suger ju :) Nä ska se nån gammal film nu så jag blir trött nångång..

Tjingelingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0