Sjuk?!

Ligger här alldeles ensam och övergiven hemma.. Och jag tycker för en gångs skull att de är jätte skönt.. Har städat och plockat när jag slutade jobbet och efter de bäddade jag ner mig med datorn i sängen... Fy fan vad skönt.. Och bara EN heldag kvar på jobbet och sen är jag ledig 2 dagar.. Skulle eg vara ledig helgen men tänkte att de kunde vara fint och få lite övertid så 4 delade turer efter varann har jag haft.. Men de känns och de gör jag nog aldrig mer om :) Inte då så länge de är så här jobbigt på jobbet iaf...

Blev lite vin igår när jag och Hanna skulle bygga ihop min databänk...Lärde mig tydligen inte från förra helgen att man inte ska dricka när man jobbar dagen efter :) Nää de blev bara lite grann och jag lever ju än så...
Roligt att träffa Hanna igen.. vet inte hur vi tappade kontakten men nu har vi ju hittat den igen:)

Hmm..jo.. Var på IKEA i Måndags med min kära mor, hennes gubbe och Jessie.. Och de gör jag aldrig mer om.. Tog väl en sisådär 4 timmar dit och 4 timmar tillbaka.. De ska stannas å äta, kissa, röka, fika, röka och kissa.. Vi tänkte nästan hoppa av och lifta med lastbilen bakom. Men efter lite övervägande struntade vi i de med tanke på att vi var i Finland och att vi inte alls skulle kunna kommunicera med lastbilschaffisen:)

Nu ska jag försöka sova så man orkar med ännu en dag i helvetet ;)

Tjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0