Trött i ögonen...

Ja så var den här helgen slut också.. Inte hinner man känna att man är ledig på bara en helg.. Men ledigveckor..de skulle vara nåt..
Blev en snabb luleresa igår och jag hittade både de ena och de andra.. Resan dit gick bra men resan hem var ett enda virrvarr av svammel och snuskprat :) Till slut spårade samtalen helt ur och nya ord för en massa oanständiga saker kom vi på..Vi var nog alla ganska övertrötta men roligt var de och helt klar värt att åka och slösa lite pengar... Behövdes en liten road trip... Vart utgång på kvällen men eftersom jag hade stigit upp före tuppen och hade haft mitt roliga så förstod jag att kvällen inte skulle bli särskilt rolig...Gick hem kring 1-halv 2... Imorse har jag vaknat kl 9 och varit igång från dess tills alldeles för en stund sen.. Lär ju smälla av när jag väl lägger mig för att sova...

Jobbar bara två dar och sen är jag ledig 2 igen,,De ska jag väl klara av hoppas jag...

Undra vad jag har kommit in i för period..Är sjukt sugen att ta en hund till..Vill inte ha en schäfer till men kanske nån mindre variant av något slag.. Fast en schäfer kommer de ju alltid finnas i mitt hem men en till av något annan ras isåfall.. kanske typ en bulldog eller nåt sånt där fult:) Men jag VET att jag inte orkar med eller har tid eller plats för en till hund just nu men sugen kan jag väl få vara... Måste göra lite ändringar först innan jag kan börja skaffa..Försöker övertala mamma att deras jakthund behöver gå i pension nu och att dom måste skaffa en valp så den hinner läras upp till nästa jaktsäsong.. Men de gick inte så försökte jag med en minigris..men de gick inte vägen de heller :)
Nää jag är nog bara höstsvag nu så:)

Ska återuppta mitt filmtittande (The strangers) men den var så läskig att se ensam här i mörkret så jag var tvungen att ta en liten paus :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0