Jäkla bråkandes...

Fasiken..Den här veckan har jag både vaxat bilen och målat plankor.. De är bara Mr.Miyagi som saknas så hade jag kunnat lära mig karate..wax on, wax off...De hade varit lite fräsigt...Tycker de är roligt att måla..Man blir som lugn och harmonisk av att göra de...Annars just nu känner jag mig mest apatisk och vill helst bara bli lämnad ifred eller nåt.. Är less på människor och less att vara alla till lags jämt och inte göra som jag själv vill...Hade kunnat flytta till nån liten ångest etta och bara vara jag och hunden där i nån månad..:) tror man hade blivit lite skum av de men äsch...Eller till stugan..Där finns de inga människor på några km avstånd iaf:)
Man jobbar med människor, kommer hem till massa jobbiga och sura människor...De är ju kanske inte alltid riktigt så illa men just nu känns de som så iaf..

Får se om man går ut ihelg.. Känns lite lockande måste jag säga men känns lite trist när man har de där öltältet kvar i minnet..För med all säkerhet blir de inte lika roligt som då...

Snart är mina 3 dagars ledighet slut...Börjar ångra att jag bytte mina skift för nu blir det en 7 dagars..Fre-Fre och DET känns då fan inge kul..Har ju inte ens hunnit göra nåt roligt på min ledighet...och både igår och idag blev man så brutalt väckt.. Var lite småsur på sara när hon hade ringt och väckt mig så tidigt på morgonen igår..Men när jag tittade efter så var ju kl ändå 10:40..så de var väl dags att vakna.. Men idag..06:20..de är ju nästan oförlåtligt ;)

Nä ska kika vidare nu innan jag ska sova eller nåt

http://www.youtube.com/watch?v=IlQOmO44_bA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0