-------------

Ligger och tar de lilla lugna nu efter jobbet... Hade planer på att börja en timme tidigare idag..alltså kl 7 men när klockan väl ringde var jag inte alls så sugen å stiga upp... slog av klockan och blåste på till 10 i 8...Så var den dan förstörd :) Hatar att försova mig men de har som blivit mycket sånt på sista tiden när man aldrig somnar i tid :)

Helg nu då... Är ju ganska besvärligt att vara ledig helgen..Man vet ju inte riktigt vad man ska hitta på.. Blir väl säkert samma visa som alla andra helger men just nu känner jag mig då inte alls nå sugen att gå ut..Börjar bli rätt trist faktiskt....

Och nu är de bara 5 dagar kvar till julafton..:Har noll julkänsla och har inte köpt en enda julklapp till nån än så länge... Och har inga planer att göra de heller.. Och jag har sagt till alla att jag inte vill ha nånting alls... har så gamla syskon så dom kan köpa sina grejer själva :) Kanske en present till pappa som fyller år..Och mammor och pappor är ju så jäkla svårt att köpa till....

Nää...om man skulel dra en sväng med dammsugan eller nåt :) Mors!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0