Åhh!

Vad ska man säga? Ligger här å väntar på bättre tider...Skulle vara bra om man kunde bli trött nångång så man iaf får någon timmes sömn..Va ääääääre för feeel?? 7 timmars sömn på två nätter är inte okej :D Får se när fan jag vaknar imorgon... Hoppas Lotta kanske är vänlig och ringer och kollar så jag har slagit upp ögonen annars lär jag ju aldrig vakna :)

Måste på stan imorrn och inhandla lite inför helgens aktiviteter...Blir nog fränt... Bara klockan kan bli typ runt 14:00 imorgon så jag får helg..Och efter jobbet blir de palt hos mamma skräcken :) .. Good!!
Ganska skönt de hade varit å fly fältet..Fast de är ju samtidigt bra att man bor i ett så litet samhälle där man får reda på allt :) hmm...på gott och ont :) Aja..ska väl ta och växa upp nu och börja räkna får eller nåt....

*Less...Kan man bli annat???
*Kan faan inte sova...Jävla skit!!
*Ledig helg snart...Viiin!!
*Behöver en lååång kram...
*Myser med tända ljus...
*Vill få saker och ting bortgjort nuu...
*Runaway................................


Vars i helskotta är flygbiljetterna till maldiverna??;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0