Dan före dopparedan

En dag kvar till julafton och fortfarande ingen julkänsla..Kan ju bero på att man inte har ett enda julpynt framme... Inte ens en stake :) Nu sitter vi här med gitarrspelarpojken och dricker lite glögg och kollar bingolotto eller vad de nu är på tv... Men faan vad trött man var imorse IGEN.. Har kommit på att de enda som  nog får upp mig på morgonen är en sån där Kalle Anka väckning som är med på julafton.. De ska vara FAN om man inte kommer upp då....

Känns som om jag håller på att bli förkyld..Är som helt slut kroppen och täppt i näsan och såå...Men jag ska då jobba fastän jag har 40 grader i feber... Blir ju "rik"....jobbar nästan alla storhelgsdagar... Sen imorrn bär de av till mammsen efter jobbet... Får se sen vad man hittar på... Och sen... då fan är de juldan...:)



Gossebarnen :)


Gitarrkillar :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad ni ska ha det mysigt och hårigt i sängen efter det där =D

2008-12-24 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0