...!!!...!!!...!!!...!!!...

Blev så trött på allt tjatter här så jag tog en liten paus i arbetet... Går en delad tur idag men de ångrar jag nu så här i efterhand... Hoj vad trött jag var i morse... Helt kopiöst....Men nu är de inte många timmar kvar innan man får gå hem och då är de bara att hoppa i säng och hoppas på att man somnar i tid för en gångs skull...

Men tänk....2 dagar kvar till julafton.. Jobbar till 2 på julafton och sen bär de väl av till mamma där vi ska vara i år... Och sen är de juldan... De är väl de man ser framemot nu när man är lite "äldre"....Blir nog ändå rätt kul på juldan.. Är bjuden till Bea på nån slags förfest och dit måste man ju nästan eftersom de blir väl ett å emellan innan man träffar henne igen :) Men jag ska ta de myyyycket lugnt så man är i form att komma sig till krogen sen... Var väl typ halloween sist eller nå... Nää de blir nog kul...

Måste göra nåt snart innan jag somnar hit....Tänkte ju lägga in nå bilder här men nu är jag ju inte hemma så de sket ju sig....Och sen är jag förövrigt rätt less på att vara 3 st i de här förhållandet.. känns som att de aldrig kommer bli nåt slut på de hela.. Men den som lever får väl se...eller nåt :)


Hej rå


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vadå 3? :)

2008-12-22 @ 18:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0