Gott nytt år!!

Shit...2008s jul och nyår var ju verkligen höjdare de här året...nånå...får väl se till att de blir bättre nästa år... Ska iaf börja året med att gå till varenda hyresvärd i kommunen och söka en lägenhet..För nu håller jag verkligen på att deppa i hop över den här boendesituationen..Nångång måste de väl vända...Hade nästan kunnat gå så långt att flytta hem till föräldrarna..bara för att få packa upp MINA saker...fast bara nästan 

Tänkte väl ta å promenera upp till Jessie och dom här på en stund men de tar som emot för de var ju en sån jäkla storm ute och sen får jag väl fara hem till min prins vid 12 slaget så han inte får hjärtinfarkt här i ensamheten...Efter de får jag väl se hur de nya året börjar...

Aja...gott nytt år och puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Varför inte flytta in hos din karl? :)

2009-01-02 @ 14:17:47
Postat av: Lotta

Varför inte flytta in hos din karl? :)

2009-01-02 @ 14:18:05
Postat av: Tessi

Ja du :)

2009-01-04 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0