hå hå ja ja

Sitter på jobbet och räknar ner.. De är endast 4 timmar och 20 min kvar innan jag får gå hem... eventuellt 3 timmar och 20 min om de går :) Ska ta å städa när jag kommer hem... Känner inte igen mig själv..De är mer stökigt än de är städat nu för tiden.. De är inte likt mig...Men de känns som när man lever i kartonger att de inte spelar nån roll..De är ju ändå ingen ordning på nånting...

Helgen har jag jobbat.. På fredag jobbade jag em och efter jobbet  for jag till mamma en sväng och sen vart de inte så mkt annat att göra... På Lördag när jag slutade kom Maria förbi och vi drack kanske en öl... och kanske lite vin... Skulle ju eg vara nykter men frestelsen blev lite för stor :) Och de fick jag ju igen på Söndag morgon..fyy va jag var dålig när jag vaknade... Vart lite för mycket av de goda... Tur man har nån som kan ta hand om en när man inte kan göra de själv :) även fast de var liiiiiite sura miner :)

Idag åker man till luleå och hämtar upp Jessica och hennes julklappar..Ska bli kul att hon kommer upp...Nää ska nog dra på rast nu..

tjingeling


Kommentarer
Postat av: Stina

Låter som att Jessica är den nya jultomten! Hoppas hon tar me lite extra klappar åt alla snälla gällivarebor då =D

2008-12-17 @ 10:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0