Ja jävla förkylning....

.....Och inte tror jag den blir bättre av att man är ute och åker skoter... var ju iofs inte så jädrans kallt men ändå... Höll på att bryta ihop inatt av den här satans jävla hostan... Har såå ont i hela kroppen..ja fy fan...hade bara lite feber i morse.. 38..men ändå är man och flänger runt hela tiden... Kände imorse när jag vaknade att "nä, idag ska jag bara ligga i sängen hela dan och krya på mig" de gjorde jag också ända tills jag kom ihåg att jag hade en hund som ville ut... :( Fan va skönt att bara lämna bort han bara för en dag...Ja skit samma..de är jag som har skaffat han och jag ångrar de inte en sekund... oftast :)

var iaf och gick typ 40 min med han och sen for jag och lunchade på kina med maria och kidsen... Sen har jag och Jessica snabb rantat och sen bar de av till mamma för lite skoter och nu sitter jag här och väntar på mat.. Har blivit väldigt mycket mamma på sista tiden... Innan har dom knappt sett skymten av mig förutom på jobbet.. Men jag tror dom tycker de är lite roligt iaf..

Är lite smått less på en del saker...... Skulle ju ordna de idag men ähh.. kan vänta till efter nyår.. 

Nää.. tror maten har anlänt nu... tjingeling...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad ska du fixa? :)

2008-12-31 @ 01:57:49
Postat av: Lotta

Vad ska du då ordna med? :)

2008-12-31 @ 02:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0