Kallt som satan.........

Idag har varit en less-på-allt-dag... Började med att jag försov mig..Har lyssnat på min myyycket irriterande alarmsignal var 7:e minut i en timme.. Redan då vaknade man ju på fel sida... Sen skulle de låtsas vara nån "lilla julafton" på jobbet...svinstressigt.. Och till råga på allt typ -25 grader ute... mmm... Vilade efter maten en sväng..Inte likt mig att ha vilat 2 gånger på 1 månad men så skönt var de!!! Sen har vi varit till tjotti i brist på annat och nu väntar jag på att varma mackorna ska bli klar så man får äta dom å gå och sova igen:)

Men imorrn är man ledig och jag hoppas jag får sova länge..Ska med Maria på stan så hon ringer väl och väcker mig...

Ska kolla lite simpsons nu..tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0