Ny jobbvecka....

Ledig bara en dag den här veckan...Jag har inte tid att jobba..hade behövt ta tag i lägenhetssökandet..Har väl inte varit allt för ihärdig med de måste jag erkänna.. Men den här veckan måste jag göra något åt de... Ahh...har ju inte allt för långa dagar så de ska nog gå att ordna....
Faan..Hatar eftermiddagar.. De är ju skönt att få sova på dagarna men de har ju blivit sååå besvärligt på kvällarna på jobbet..

Helgen har ju varit händelserik..På fredag var jag me Jessie hos hennes jobbarkompisar och åt mat och spelade spel och sen efter de var vi bara på stan och kollade... Var lite risig på lördan och tänkte hoppa över drickandet då men jag lyckades övertalas :) Igår har jag inte gjort ett nå...Eller jo duschat av hunden och varit till mamma och ätit..De är väl de enda.. Har hatat söndagar förut men nu tycker jag att dom är helt ok.... Har aldrig haft ro att göra ingenting men nu tycker jag att de går ganska bra...Skönt är de om inte annat...

Ska ta och hinna klippa klorna på Enoz och städa den här bakiskvarten innan jag börjar jobbet.. Hade behövt slänga på en maskin hos pappa också...

Till helgen vet jag inte vad som händer.. ingen idé å säga att man ska vara nykter... Men efter nyår ska jag nog helt sluta me de här drickarlivet... Börjar ju bli en aningens less så man kan ju gå ut om de är nå speciellt... typ halloween :)

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0