Sweet

Sitter på jobbet och väntar på att få duka borden så jag kan dra hem sen...Är såå jäkla risig..Hade 38.7 i feber imorse och var inte direkt sugen att fara på jobbet när telefonen ringde 07:54 :( Nu vill jag bara gå hem, klä av mig, lägga mig i sängen, slå på en film, bli servad med lite massage ...
Men eg kommer jag hem, far ut med Enzo på en långpromenad så han är lite lugn några timmar iaf, plocka lite disk, åka upp till pappa och sätta på en tvätt.. Sen kanske man vilar en sväng för att orka fara upp och hänga tvätten :)... De var av nån anledning mycket bättre att vara sjuk när man var liten...

Varför ska alla hålla på å dricka på nyårsafton?? :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Kan fan slå vad om att du inte kommer kunna vara nykter på nyårsafton! Antar du vadet? =)

2008-12-29 @ 11:40:39
Postat av: Tessi...

Hehe nja vet inte om jag vill... Vad ska du själv hitta på?

2008-12-29 @ 12:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0