Schyyysst :)

Hehe..skojade bara.. vart ju bara 5 timmar på 2 nätter så nu är man sådär lagomt flamsig och övertrött.. Känns som att jag också varit ut igår...känner mig helt bakfull :) Men de hör väl till kanske...Vilar jag inte idag så lär ju jag somna som en stock efter barnprogram....
Ska strax fara hem och hämta monstret så han får uträtta sina behov...Känner för å göra nåt roligt idag fast jag får se hur man känner sig efter de här skiftet.. fyy...
3½ timme kvar till heeeeeeelg!!! :):):) Roligt Roligt...Men har lite beslutsångest inför fredan vad man ska hitta på.. Men får man me Jessie efteråt så far jag nog med henne.. Måste passa på när hon väl tar en cider....
Nää nu blir de en liten te....syns...tjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0