Trist och tråkigt...

Tänkte hoppa in i duschen strax men snodde den här av S som lite sysselsättning....

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Nej
Titta på dig själv i spegeln: Ja..... 
Gnälla:  Ibland...Är nog lite för gnällig ibland :)
Skrika: Jaa om jag blir riktigt arg
Sova: Ja ..
Ha ångest: Har väl hänt
Skada dig själv med flit: Nej 
Ta mediciner du inte borde ta: Nej 
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ja Men inte så ofta som tur är...
Drömma sexdrömmar: Jaa
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Nej.. ..
Gå i skolan: Nej, Nej
Röka: Ja ....
Ha sex: Ja
Ljuga: Ibland :)
Hata folk: Japp...
Lita på folk: Litar på en del...inte på andra...

VEM:
Saknar du:
 P...
Vill du döda: Dom där rackarns ungarna :)
Rörde dig sist: Nån på jobbet kanske
Vill du slå: Finns väl nån men jag är inte så mycket för å slåss :)
Kysste dig sist: P..
Vill du kittla: Ingen, för då blir man säkert kittlad tillbaka, och det vill jag inte =P
Kramade du sist: Erik :)
Vill du prata med: Nån bara...är så ensam :(
Skrek du på sist: Hmm.. minns inte
Vill du vara som: Mig själv kanske?!
Sårade dig sist: Hmm......
Vill du bli galet full med: Maria
Gjorde dig riktigt glad senast: Vet faktiskt inte...
Fick du sms från senast: P
Ringde dig senast: Mamma 

HAR DU:
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej:)
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Nej
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej  
Några piercings: I öronen
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Nja..ibland, och ibland inte 
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej 
Bjudit ut någon:  Nää tror inte de
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Säkert nånting nångång
Gjort något olagligt: Ja

HUR:
Går du:
...
Svarar du i telefonen: De e Olika... 
Fördriver du tiden: Med datorn 
Mycket pengar har du: Så jag klarar mig än så länge iaf :)...
Tjänar du pengar: Med att jobba
Ofta diskar du: När de behövs
Ofta städar du: När de behövs...
Många stör du dig på: Inte vet jag...några stycken...
Ofta träffar du din familj: Ganska ofta faktiskt

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Japp:)
På gud: Nej
På rymdvarelser: Nej 
Att folk tycker om dig: Borde ju finnas nån som gör de :)
På ett liv efter detta: Njae,
Att fiskar kan tänka: Näe
Att du kommer leva länge: Njaa...inte såå länge

Men hallåååå...Jag vill inte vara ensam juu!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0