Valpsugen!!!

Sitter och kikar tatueringar.. Vad fan ska man nu göra?? Och vart?? Är som sjukt sugen att göra en nuuu!!
Nu har i alla fall julen varit och farit..Julafton var väl helt OK..Fast nog har jag varit med om bättre..Jobbade på fm och var hos mamma efter de.. Hann med pappa en sväng också..Fick så bra julklappar...är då helnöjd...Sen vart de lite vin efter de...Juldagen var faktiskt myyycket rolig fast de vart liiiite mycket att dricka...Gick åt 6 liter vin på 3 pers... + att vi drack både på harrys och nex.. Kom hem vid halv 5 och blåste på till 13:20.. Sen var de bara att hoppa i kläderna, rasta hunden och sticka på jobbet...Men fyyy fan så dålig jag var.. Hoj!! Ska se hur länge de blir nyktert nu men de känns som att de blir ett bra tag..Måste bara hitta på nå sysselsättning om helgerna...Nåt tips??..Hade vart fint å vara i stugan nu när de är så varmt ute..Men de får väl bli en annan gång...

Vet inte vad man ska hitta på till nyår heller... Men jag tror de blir nykter :) var många år sen man var de så de borde ju passa bra nu...kanske...

Vill att nån ska köpa en hund nu så man får suget dämpat....Så mysigt med en hundvalp :):)

Nää ska gå å sätta mig i massagestolen nu och bli misshandlad..

Morsning!


Kommentarer
Postat av: Sara

du får gärna köpa en valp till mig så kan du komma å mysa med den =)

2008-12-27 @ 18:24:29
Postat av: tessi

Nää.. då kan jag ju lika gärna köpa en själv :)

2008-12-28 @ 00:07:47
Postat av: Lotta

du kan ju vara hemma med en påse chips och en bra film kanske? :)

2008-12-28 @ 00:26:45
Postat av: Matilda

Så fint med tatueringar på handleden eller vid fotankeln :)

2008-12-29 @ 10:33:51
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så fint med tatueringar på handleden eller vid fotankeln :)

2008-12-29 @ 10:33:51
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0