Åldersnoja

Alltså... Inte för att jag tycker att jag är gammal eller så men man börjar ju fundera vad man har gjort hela livet!Man har ändå inte hunnit göra allt för mycket på 24 år.. Jag och Sara satt på jobbet idag och pratade... År 2011 har vi känt varandra  i 20 år!! De är ju som ändå häftigt att jag, Maria och Sara fortfarande umgås efter så lång tid :) Klart att man har smågnabbat och diskuterat och så men aldrig varit osams på riktigt. Och Jag och Jessie firar 10 år i år... Och Stina och Lotta 12...Man har ju skaffat sig andra vänner och tur är väl de, för hade vi umgåtts varenda dag hade vi nog mördat varandra.. jag och Sara får ju stå ut med varandras dåliga morgonhumör på jobbet och de kanske räcker ;)

Har varit på hundpromenad idag.. Vi gick nog 1 timme och 10 minuter tror jag och innan de gick jag och jessie 1 timme lösa med dom så nu känner man sig sådär lagomt nyttiga..

Ligger och funderar hur i helvete man ska kunna sova.. De spelar ingen roll om jag så sover 2 timmar per natt..Kan ändå inte somna natten efter..Jag håller på att bli TOKIG!! Ligger och vrider och vänder och har i princip flyttat till tv-rummet eftersom minsta lilla ljud gör mig klarvaken.. Nää... Ett glas vin på kvällen ska jag nog börja köra med :) Ska i alla fall bädda ner mig och räkna får.. De har jag faktiskt inte testat än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0