Jippi!

vad ska man säga.. Inte en enda dag lyckas man kliva upp i tid till jobbet.. Idag tyckte jag att de var så skönt att sova så jag blåste på till 5 i 8.. Jag vet inte om jag har slagit av larmet eller om jag inte har hört men 5 minuter hade jag på mig att göra mig klar. Men de har ändå gått bra idag..Har haft lite ont i huvet men de tror jag beror på att lmina inser jag hade i säkert var ett sekel gamla... Ska bli intressant att se hur det går imorrn då :) Jag tror jag ska erbjuda Sara skjuts till jobbet så hon får se till att jag vaknar då.. Hoppas hon nappar på de då...Sen har jag bara en fm kvar och sen är jag ledig hela långa helgen...Kanske far till granhult fre-lör om nisse ska dit så hundarna får springa av sig och de.. Men de är också skönt att bara vara hemma.. Får se hur man gör..

Helgen som var har ändå varit bra fast jag har jobbat... Fick massage på jobbet på söndag och de var inte helt fel..Både rygg, nacke och händer så efter de var man som en helt ny människa :)

Snart är Februari slut... Fan va skönt.. Februari är en dålig månad har jag kommit fram till..Eller så är 2008 ett dåligt år.. De har bara hänt dåliga saker den här månaden... Så nu förväntar jag mig att Mars bara ska vara bra :)
Eller lite rolig har den här månaden också varit.. var i Kiruna igår med Steffie och Tessan.. Jag tror Tessan trodde att vi hade åkt dit bara för att lämna henne där och åka hem eller nåt..Hon hängde i min arm runt hela Kiruna..Så till slut var jag tvungen att hota henne lite och när inte de gick fick jag muta henne, men till slut släppte hon mig :) Kände att jag ville göra nånting när jag väl var ledig igår.. Hade fast kunnat åka till Jokkmokk och ta en korv på statoil och sen åka hem.. Bara jag hade fått göra nåt... Så nu blev det att åka till kiruna..

Höll på att hamna på lövberga Nästa månad men eftersom jag är så bra så ordnade jag så jag fick vara kvar på g-hem... :)

Ganska menigslöst inlägg det här men jag fördriver bara tiden till min film är klar!

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0