Mina småmonster

Ligger här med dålig hals, täppt näsa, röksugen och ska upp om 4½ timmar...Jag har börjat kl 8 de senaste månaderna när jag har jobbat fm och varenda gång har jag försovit mig till 20 i eller 10 i 8..Och nu måste jag stiga upp senast 6... det känns som att jag inte vågar sova för jag är livrädd att jag ska försova mig.. Och jag är den enda som börjar 7 imorgon så om jag försover mig får inte nattpersonalen gå hem och de finns ingen dagpersonal förrän kl 8...Vilken attans press :) 

Nu har jag kommit in i min "svårt att sova"-period igen, och jag fattar inte vad problemet är... Det spelar ingen roll hur lite jag sover jag har ändå svårt att sova.. Fast egentligen är de inte så konstigt med tanke på hur sjuka skift man egentligen jobbar...Jag är trött men ändå när jag lägger mig och ska sova så ligger jag bara och vrider och vänder och allt är dåligt...Ähh..Jag har ju nattsuddare jag kan prata med här på internet tills mina ögon ger upp:)

Kom på en jättebra idé lite sent här... Jag som inte tycker om att vara ensam borde ha övernattat hos jessie eftersom hon också har föräldrafritt i helg :) på de sättet hade jag haft en som väcker mig + att hundarna hade sluppit vara själv.. jag hade ju bara kunnat åka och hämta hem dom på rasten... Men jag tror inte Jessie skulle uppskatta om jag ringde henne nu och la fram mitt förslag...

Förutom min "svårt att sova"-period så har jag även en "less på allt"-period också :)..Känns som om jag vill göra och göra saker men ingen annan vill.. Jag är såå less på att bara jobba och sitta hemma, Jobba och sitta hemma...Nää usch vilken ångest...

Nää ni, Ska göra ett tappert försök att sova nu... tror inte att det kommer att lyckas men jag har hört att under kan ske :) Har i alla fall hittat 3 st som kan väcka mig imorgon...Usch vad jag känner mig dålig men kan man inte sova så kan man inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0