Rubrik

Jag kommer aldrig på någon bra och passande rubrik...Dålig fantasi, jag vet :) Hade planer på att ha en lugn helg ensam hemma men efter att ha suttit hemma och glott i taket ett tag bestämde jag mig för att åka till granhult istället.. Kom fram 22:30 till en allt annat än lugn by..Var säkert 30 pers där utan att överdriva.. Lite roligt med lite annat folk för en gångs skull...På lördag var vi ute och körde skoter och grillade.. Kom ju på att jag inte hade med mig nåt att dricka... Fick snåldricka lite men även om de vart punch, vin, öl och till och med sprit så kände jag knappt av något.. nånå..slapp vara bakis idag iaf :)

Har iaf kommit på den bästa medicinen mot mina sömnproblem.. Måste vara ute mer (hur man nu ska kunna göra de) Är ut flera gånger om dan och promenerar men här hemma verkar de inte hjälpa...I Granhult somnar man som ett barn och kan sova hur länge som helst..Fast där dricker man ju i princip alltid så de kan ju vara de också.. :)

Den kommande veckan blir rolig.. Har em hela veckan utom Torsdag och helgen.. Ska försöka byta till mig en förmiddag på Tis eller Ons iaf.. Man hinner ju knappt göra nåt här hemma annars... Ska hoppa i säng nu och försöka få mig en blund innan man ska upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0