2008

Nu var de nytt år igen.. oj vad tiden går fort när man har roligt... Min nyårsafton var ganska lugn bortsett från att jag har varit tvungen att städa ur hela min bil och fått en ciderflaska att explodera genom att bara ställa ner den :) Idag har jag varit så seg och trött att jag mest bara har tittat tv och film.. Så nu har jag en massa energi lagomt till natten.. Började städa ut julen 23:30 och blev precis färdig så jag får lov att slå på en film så jag blir trött...
Jag är ändå ganska stolt över mig själv som har kunnat vara hemma så mycket idag utan att göra nånting..

Imorgon är de jobb som gäller och jag känner mig inte särskillt motiverad.. Men jag får ju sova länge om jag vill och kan..Nu ska jag slå på lite family guy och dricka en skvätt te :)

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0