öhmm...

Idag har varit en sån där skön leeedig dag.. Stina bjöd på lunch på jeanettes idag som tack för att jag har skjutsat henne.. Hon hade verkligen inte behövt de men den tacosen satt fint :) Har hunnit städa idag också.. de såg ut som ett krigsdrabbat land i den här lägenheten...men man blir alldeles förslappad när man jobbar heeela tiden och man har ingen ork kvar att sköta hemmet också..

Jag och jessie for och drog med hundarna nu på eftermiddan.. Utsrustad med pannlampa, skidor, stavar och hundar for vi iväg... När vi hade åkt en bra bit efter ett skoterspår i skogen såg jag att jessie hade vänt och var på väg tillbaka mot mig (jag åkte bakom henne)... Hon hade ju såklart kommit att tänka på de där liket dom hittade i sommras i en stuga i den  skogen :) Japp.. Gasen i botten skiftade vi lite hundar och körde tillbaka till bilen.. men då var de INTE roligt att åka sist i en kolsvart skog eftersom jag också såklart började tänka på de där fyndet :)

Ska snart fara och tanka bilen och göra allt klart så de bara är att hoppa i skorna och åka imorgon.. Ska bli helt underbart att komma bort..Har som inte alls nån ro i kroppen nu och dygnets 24 timmar räcker inte till allt jag vill göra.. Vet iofs inte vad jag vill göra riktigt men inte bara sitta hemma och sega...


Måste göra nåt vettigt nu...tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0