Piggelin

Vaknade imorse helt av mig själv och tittade på klockan... Halv 12...Jag höll på att få en chock.. Jag stängde av alla telefoner igår i hopp om att få sova ut och de fick jag då verkligen.. Har varit på en liten skidtur med hundarna och jessie och sen for jag och åt lunch med Stina..

Nu vet jag inte vad man ska hitta på.. Hundarna är nöjda och hemmet är städat... Klart att man hade kunnat fara och våldgästa nån men snart slutar ju deras karlar och då är de ju ganska kört... Jag vet inte om de är jag som har ett konstigt förhållande men vi behöver inte umgås 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan...Men jag är nog ganska omogen... Vi är ju ändå 24 år och de börjar ju bli dags att skaffa barn, köpa hus och gifta sig nu.. Livet är ju alldeles snart över.. :)  ähh, jag är såå less på dessa insnöade människor så dom kan lika gärna sitta hemma och titta tv, sticka eller vad dom nu gör för roligt... Ha! Jag klarar mig så bra utan dom :)

Ska nog hoppa i badet nu så man får lite värme.. Får se om de blir en skidtur till ikväll.. Hade ju ändå varit lite roligt..Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Mig har du då inte frågat...jag har då bara varit ledig hela dagen och dessutom så har jag ingen karl å passa upp :-)

2008-01-15 @ 18:15:26
Postat av: Åsa

USCH!! vad du är duktig :)
Jag har äntlgien köpt ett par skidor jag...men vet du...jag har vakren kondis eller teknik för det...nåja nu är skidorna inköpta så det är bara å ta tag i det hela...innan snön är borta så kanske jag hinner i fatt ngn pensionär i spåret!!

2008-01-15 @ 23:02:59
URL: http://ruska-iws.com/asa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0