Tröttsam dag...

Har varit ute med hundarna nyss så nu är man frusen från topp till tå... Är bara allmänt trött och hängig idag... och ont i halsen har jag också... antingen är de väl en förkylning på gång eller så skriker jag på tok för mycket åt hundarna... Var iaf ut i helg med grannfrun :) De var faktiskt väldigt roligt och jag är rätt stolt över mig själv som var ut med dom med tanke på att jag inte direkt kände någon i sällskapet.. Jag har nog blivit mindre blyg på äldre dar.. För ett år sen hade jag nog inte ens kunnat komma på tanken att fara ut själv med någon som jag inte känner. De är inte lätt att vara blyg och de är tur att man förändras.. Om jag alltid skulle ha varit lika blyg som när jag var mindre hade jag nog inte orkat leva med mig själv;)

Är ledig nu Tisdag och Onsdag och på Onsdag far jag och jessie med jyckarna till Öjebyn... Är som skönt att komma bort i från Gällivare en liten stund.. Vi tänkte fara och slösa lite pengar i Luleå också :) Är som sugen att fara på Alko också nån dag..får se om man orkar börja med ett sånt projekt..
På Lördag är de hela huset så då hade man också behövt ta sig en liten fylla... Får se hur man gör..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0